فروشندگان معمولا به طور معمول مشتریان خود را با چهار عامل مهم، سود، پایداری، آسیب‌پذیری و پتانسیل افزایش می‌دهند. بیایید با دقت بیشتری به نحوه میزان جذب مشتری در هر یک از این عوامل نگاهی بیندازیم:

سود دهی این مهم‌ترین عامل است زیرا در نهایت میزان موفقیت کسب‌وکار شما را تعیین می‌کند. برای اینکه واقعا مفید باشد، این معیار باید مشخص باشد که دقیقا چقدر یک مشتری خاص به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه سود آوری دارد. شما باید بتوانید مشخص کنید که آیا همه پروژهایی که برای مشتریان تان انجام میدهید سودآور است یا خیر. به همین دلیل.(بقیه در ادامه مطلب)


دکتر سیکپ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه مهاجرت افق لبخندهای شب تیم طراحی و توسعه دیجیتال سیستم دبستان فرهنگیان کوهبنان Denise plusfile Kasey My best friend Sabrena